teisipäev, 7. veebruar 2012

Hennessy uusaastakontsert 2012

Selle aasta Hennessy uusaastakontserdile pileteid ostes ma tegelikult natuke kahtlesin, kas Andres Mustonen sümfooniaorkestri ees on ikka see, mida ma näha tahan. Repertuaar sai siiski otsustavaks ja kontserdile ma läksin. Juhtus nii, nagu arvata oli - mulle ei meeldi palju sellest, mida Mustonen dirigendipuldis teeb. Emotsionaalseid ja väga energilisi dirigente on ju küll ja samal kontserdil bandoneoni mänginud itaallane Mario Stefano Pietrodarchi lausa hiilgas oma emotsionaalsusega. Mustonen võib kas või nahast välja pugeda, ikka tahaks öelda, et las me kuulame nüüd muusikat. Iisraeli päritolu sopran Etty Ben-Zakken esitas mingi gruusia helilooja repertuaari ja see oli kogu kontserdi ainus pala, mis mulle ei meeldinud.

Kontserdi alapealkiri "Eksootiline rännak" kandis ilusti repertuaari sisu ja aasta esimese päeva lõpetuseks on niisugune muusikaline ringivaatamine muusikamaailmas väga sobiv. Eriti kui giidiks on õhtujuhina lihtsalt suurepärane Andrus Vaarik. Huvitav, kes tema teksti kirjutas? Päris vaimukas, kuigi sisaldas ka jaburavõitu järeldusi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar