teisipäev, 7. juuli 2009

Jääaeg 3

"Jääaeg 3" on film, mida ma tänavu kõige enam oodanud olen. Ilmselt ei ole ma ainus. Film on kuuldavasti purustanud kõik vaatajarekordid. Lootsingi tegelikult minna vaatama ühte esmaspäevast seanssi, aga õnneks taipasin enne internetist kontrollida, kas pileteid üldse on. EI OLNUD! Vähemalt 3D-seansile mitte. Ostsime siis järgmiseks päevaks piletid internetist ette ära, et olla kindel mitte ainult selles, et ei peaks istuma päris nina vastu ekraani alumist serva, vaid ka selles, et üldse pileteid saada.

Kindel on, et pettuma ei pea selles filmis minu arvates küll mitte keegi. "Jääaeg" on üks neist filmidest, mille iga uus osa on nagu uus film, mitte hale eelmise osa koopia. Selle osa sisu on "meie jalgade all olev terve maailm, millest meil aimugi ei olnud", nagu ütleb tabavalt Elli. Muidu ikka läbivaks teemaks armastus, sõprus, hoolimine jne. No on armas film!

Pärast filmi väisasime veel Kumu. Häbi tunnistada, aga ma ei olnudki kunstimuuseumi varem külastanud. Olin seal küll paar korda teatris või kontserdil käinud, aga mitte muuseumi ennast näinud. Tõtt-öelda nüüd saan aru, miks seda maja nii kõrgelt hinnatakse. Tõesti, minu arvates üks parema arhitektuuriga kunstimuuseume: upudki kunsti ära ja võid sinna keerlema jääda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar