kolmapäev, 20. november 2013

Tanel Padar ja The Sun meie juures

Eesti muusikuid saab viimasel ajal siin juba päris tihedalt näha ja kuulata. Tanel Padari ja The Suni kontsert Melusinas oli pealegi veel väga äge. Ja sain teada, et minu suurem laps on Taneli suur fänn. Või noh, kes ei oleks ...

Tanel ja bänd saabusid siia tegelikult idaeuroopa filmifestivali raames. Selle programmis on juba teist aastat nn Balti öö - Baltic Night, mis on toimunud ööklubis ja mis koosneb kolmest osast. Esiteks näidatakse ühe Balti riigi dokumentaalfilmi (seekord oli film Leedu korvpallikoondisest), seejärel on kavas live-bänd ning õhtu lõpus lihtsalt tants. Live-bänd oli tänavu Eestist - Tanel Padar ja The Sun, tantsuks Läti disko.

Kontsert oli äge! Selline tõeline rokk-kontsert. Tanel oli teadlik, et publiku hulgas on ka mitte-eestlasi, ja laulis enam-vähem pooleks eesti ja inglise keeles. Osa laule koguni nii, et pool laulu oli inglise, pool laulu eesti keeles. Vahetekstid oli toredad ja eestlaste jaoks ilmselt mitte ainult naljakamad, vaid pöörased. Ei tea, kui palju tal inglise keeles rääkimise kogemust on, aga sai kenasti hakkama küll. Laulis ära kõik paremad ja tuntumad laulud, aga vahele sattus ka niisuguseid, mida mina polnudki vist varem kuulnud.

See oli mul viimase mõne kuu jooksul teine kord Tanelit esinemas näha ja kuulda. Tegelikult lausa kolmas, kui Tartu öölaulupidu ka arvesse võtta. Ta meeldib mulle ja see muusika, mida ta teeb, meeldib ka. Mu meelest on ta peaaegu ainus Eesti tõsiseltvõetav rokkar, ja saab seepärast kõik andeks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar