esmaspäev, 12. jaanuar 2009

Kumalasemesi või keelevägi

Mõlemad jäid vaatamata.

Reedeõhtuse teatriõhtu ehk "Kumalasemee" etenduse ajal jäin konkreetselt magama. Huvitav, kas suurem roll oli selles kõrvale joodud veinil ja nädalaväsimusel või oli see lavastus tõesti nii-nii igav? Igatahes ma ei kahetse praegu põrmugi, et omal ajal Saueaugule vaatama ei sõitnud. Selliseid oletusi pole tegelikult õige teha vist.

Aga 16. jaanuaril näidatakse "Adolf Rühka lühikest elu". See oli üks esimesi lavastusi, alates millest ma Risto Kübarat kui näitlejat armastan.

Teine saade, mida sel nädalal ootasin, oli "KeeleVägi". Vot selle ajal olin hoopis külas. Eks ootan teist saadet ...

2 kommentaari:

  1. Minu meelest oli Kumalasemesi väga hea! Seal oli nii palju ridade vahel ning kogu see lugu oli minu meelest läbimõtlemist väärt. Olin pikka aega pärast selle vaatamist selle lummuses. Loodan, et see oli Sul see "vein" :)))

    VastaKustuta
  2. Väga võimalik. Mulle ei meeldi tegelikult üldse teatrietendusi telekast vaadata. No ei istu. Aga pole parata. Siin on mul eesti teatri vaatamise võimalus 0 ja proovin siis vanu asju telekastki vaadata. Et natukenegi janu teatri järele kustutada. Neid asju, mida pärislaval näinud olen, on hea üle vaadata, aga need, mis päriselt nägemata, ei ole vist üldse minu jaoks. Muidugi väga võimalik, et see oli mul just see vein :)))

    VastaKustuta